Gastpresentatie: ‘Van outbound naar inbound marketing’

Wil je als ondernemer meer weten over het marketinglandschap dat veranderd is? Of ben je nieuwsgierig geworden naar de meerwaarde van inbound marketing en social selling voor leadgeneratie? Speciaal voor netwerkbijeenkomsten, inspiratiesessies of seminars heb ik de interactieve gastpresentatie ‘Van outbound naar inbound marketing’ samengesteld.

De klant centraal

De interactieve gastpresentatie ‘Van outbound marketing naar inbound marketing’ focust op 2 grote veranderingen in marketing en sales. Allereerst zetten de ongekende, online mogelijkheden voor productoriëntatie het marketinglandschap op zijn kop. Door deze online oriëntatietocht vertolken prospects en klanten een volstrekt andere rol. Voor bedrijven is het kiezen of delen. Haken ze aan met inbound marketing en social selling? Of haken ze af door te blijven hangen in traditionele, outbound marketing en sales? Hierbij bespreek ik de volgende onderwerpen:

  • veranderde marketing- en saleslandschap
  • uitdagingen en kenmerken van mijn wensklant (buyer persona)
  • waar ligt mijn klant wakker van? (klantinzicht)
  • welke route legt een prospect of koper af, voordat hij een koopbeslissing neemt (buyer journey)
  • wat doet je klant na de aanschaf van een product of dienst (customer journey)

Afspraak maken of meer informatie?

Organiseer je binnenkort een netwerkbijeenkomst, kennissessie of seminar? En ben je op zoek naar een gastspreker met een goed onderbouwde, inhoudelijke presentatie over de transformatie naar inbound marketing, waarin de klant centraal staat? Interesse?
Bel (06) 50 89 72 33, vul het contactformulier in en informeer naar de prijzen en mogelijkheden.

Interesse in gastpresentatie?