Incompany begeleiding inbound marketing en social selling

Start je binnenkort met inbound marketing en/of social selling? Of ben je al begonnen, maar zie je door de bomen het bos niet meer? Bedenk dat kennis van je buyer persona en de buyer journey die hij aflegt vraagt om strategie, structuur en doelstelling. Om waardevolle content te creëren en te delen heb je creatieve invalshoeken, discipline en een lange adem nodig. Rome is niet in één dag gebouwd. Dat geldt ook voor jouw online zichtbaarheid en personal branding. Met een intensief incompany begeleidingstraject help ik je graag op weg. We stippelen samen een bestemming en een route uit. En onderweg zorg ik ervoor dat we koers houden.

Stap voor stap content creëren en delen

Speciaal voor ondernemers en bedrijven heeft Leads & Meets een op maat gesneden begeleidingstraject ontwikkeld. In 10 stappen of modules doorloop je individueel of in groepsverband het traject. Het is ook mogelijk om te kiezen voor de individuele modules. Als je echt resultaat wilt boeken met inbound marketing en social selling is het verstandig om het gehele traject te doorlopen. Verschillende modules bereiden immers voor op de volgende stap. Doel is om de juiste content te creëren en te delen. Aan de beoogde doelgroep, op het ideale tijdstip en via het juiste kanaal of sociale medium.

De 10 stappen van incompany begeleiding

Het incompany begeleidingstraject van Leads & Meets bestaat uit de volgende 10 stappen:

  1. Van outbound naar inbound marketing: inzicht in het veranderende marketing- en saleslandschap
  2. De klant centraal: focus op buyer persona, buyer journey en customer journey
  3. Kracht van social media: meerwaarde van o.a. Twitter, LinkedIn en Facebook voor je marketingstrategie
  4. Employee advocacy: activeren van medewerkers op social media
  5. Profielpagina LinkedIn: waarom is een profielpagina op LinkedIn je online visitekaartje?
  6. Gebruik profielpagina LinkedIn: opstellen en optimaliseren van je persoonlijke profielpagina
  7. Interactie met LinkedIn: tips voor werken met LinkedIn
  8. Bedrijfsprofiel LinkedIn: creëer meerwaarde met een zakelijke pagina
  9. Linktinderen:  proactief online benaderen en converseren met prospects met als doel een afspraak te maken (social selling 2.0)
  10. Contentmarketing: opstellen en uitvoeren contentplan en content agenda

Informatie of afspraak maken?

Wil je als ondernemer serieus met inbound marketing en social selling aan de slag? Of gaat je voorkeur uit naar het begeleidingstraject in teamverband? Graag bepaal ik samen met jou de doelstelling, het tijdspad en de benodigde stappen.
Bel (06) 50 89 72 33, vul het contactformulier in en informeer naar de prijzen en mogelijkheden.

Interesse in incompany begeleiding?

Sparringpartner van buitencategorie

‘Als tekstschrijver is het mijn vak om content te bedenken, te schrijven en te plaatsen. Ik heb de wijsheid echter niet in pacht. Graag wil ik doorgronden waarom en hoe ik social-mediakanalen inzet om kennis of content te delen. Anita houdt me hierbij een spiegel voor, leeft zich in en stelt kritische vragen. Bovendien is ze een prima sparringpartner voor het inzetten van nieuwe disciplines als inbound marketing en social selling. Onze gemeenschappelijke sessies zorgen continu voor inspiratie. En die inspiratie kan ik iedereen aanbevelen.’

André Driessen
André DriessenTekstschrijver Andries tekst, training & advies

Bedrijfsprocessen structureren

‘Anita heeft voor mijn vorige bedrijf de bedrijfsprocessen in kaart gebracht en de structuur ingezet. Ze stelt de juiste vragen, waardoor je als ondernemer getriggerd wordt. Daarnaast hebben we een plan opgesteld om de zichtbaarheid te vergroten en nieuwe wegen in te slaan.’

Paul Caspers
Paul CaspersEigenaar Paul regelt energie

Inzicht geven

‘Anita is voor W2 Insight van bijzondere waarde geweest. Met haar kennis en advisering heeft ze geholpen bij diverse marketingvraagstukken. Over haar werkwijze niets dan lof: professioneel, resultaatgericht, inzichtelijk en gedreven’

Jos Luypaers
Jos LuypaersDirecteur W2 Insights

Intelligent en doortastend

‘ContentKings geeft als internetadviesbureau regelmatig presentaties op congressen. Anita verzorgt dan de communicatie ná het congres. In deze intensieve samenwerking heb ik Anita leren kennen als een intelligente en doortastende collega, die de zaken voor elkaar krijgt. Ook als het even tegenzit. Anita heeft een aantoonbare bijdrage geleverd aan de groei van ContentKings als bureau’.

Rob Punselie
Rob PunselieDirecteur ContentKings

Dé aangewezen kracht

‘Ook al heb je ‘je marketing’ en branding nóg zo goed voor elkaar, soms heb je behoefte aan nieuwe leads. Dan is Anita een aangewezen kracht, om je daarbij te helpen. Ze ‘snapt’ en doorgrondt het hele commerciële proces, denkt in termen van benefits en ‘what’s in it for you’ (zeg maar klantwaarde) en begint pas dán aan een klus, als ze alle vragen heeft gesteld. Hierdoor is de kans op succes maximaal.’

Ronald de Bruijn
Ronald de Bruijn Directeur De Bruijn & Maasdam

Sterk in meedenken

‘Anita heb ik ervaren als een aandachtige en geduldige steun en toeverlaat bij het vinden van de juiste strategie om voor mij – als zelfstandig ondernemer – leads te genereren bij potentiële en bestaande klanten. Zij denkt mee over hoe je prospects het beste kunt benaderen. Het is heel prettig met haar samenwerken. Ik wil dan ook iedere ondernemer die het zélf wil doen, maar niet alleen, haar diensten van harte aanbevelen’

Piet Hurkmans
Piet HurkmansEigenaar The Needs